Bir markayı tüketicilere anlatmanın, tüketicilerle iletişime geçmenin yolu artık neredeyse sayısızdır. İnternet ve akıllı telefonlarla birlikte tüketicilere ulaşmak daha da kolaylaşmıştır. İletişim yöntemlerinin sayısı da artmıştır. Reklam, medyada görünürlük, internette bulunurluk, birebir tanıtım, sosyal paydaşlarla ilişkiler, marka yerleştirme, ağızdan ağıza tanıtım, sosyal medyada konuşulurluk, marka deneyimi yaşatma, sosyal sorumluluk projeleri, itibar yönetimi ve daha bir çok uygulama ile markanızı tüketiciyle buluşturabilirsiniz. Ama bu buluşma yeterli olmayabilir. Tüketicinin ilgisini çekecek kadar yaratıcı, satın almasını istetecek kadar etkili mesajlar ve mecralar seçmek markalaşmanın en temel şartıdır.

Bu seçenekleri takip etmek için size taslak plan oluşturduk. Siz de kendi firmanız için benzer Kurumsal Marka İletişim Planları oluşturabilirsiniz.

Dokümanı İndir...

Paylaş